top of page

Impresiile participantei la cursul Happy School-a Psychological Approach for Well Being of Students


Participarea la cursul Happy School- a Psychological Approach for Well Being of Students mi-a oferit oportunitatea de a descoperi cum pot utiliza psihologia pozitivă în activitatea cu elevii mei. Am învățat cum să le stimulez emoțiile pozitive astfel încât să se poată concentra și să se implice mai mult în sarcinile școlare. Crearea unei stări de bine și aplicarea unor tehnici de educație pozitivă duc la o mai bună concentrare a atenției, obținerea de cunoștințe pozitive și formarea unor abilități de viață care îi va ajuta să se integreze mai bine în comunitate. De abia aștept să le împărtășesc și colegilor mei informațiile dobândite în cadrul cursului și cum se poate proiecta un program bazat pe educație pozitivă. Programul Erasmus+ mi-a oferit ocazia să învăț lucruri noi, să cunosc oameni minunați și să descopăr frumusețea și cultura ,,Orașului Muzicii", Viena.

prof. Andreea Bratu

15 views0 comments
bottom of page